Thursday, October 22, 2015

Smartphone cu probleme

Este incredibil deja de cate ori mi s-a stricat telefonul mobil - adica - este incredibil cum tehnologia din ziua de azi parca aduce mai multe probleme si necesitati decat sa rezolve.

Iata ca de cand mi-am schimbat telefonul normal, vehcea, batrana caramida de care m-am bucurat vreo 8 ani, a trebuit sa apelez la fel de fel de service-uri de cartier, serivice-uri autorizate, firme care fac decodari, deblocari, resoftari, update-uri de sistem de operare android si multe alte lucruri pe care nu le consideram necesare atunci cand venea vorba de un telefon mobil.

Pentru mine, un clasic in viata, este evident faptul ca un telefon mobil trebuie sa raspunda cerintei primordiale si fundamentale, adica sa asigure functia de baza - "convorbirile telefonice" si abia mai tarziu sa faca poze, sa imi opfere radio, apeluri video si alte bazaconii care mai degraba imi complica existenta si fac dintr-un produs simplu, un fel de Swiss Army Knife cu care nu ma mai descurc.

Si cum spuneam, de parca nu ar fi suficient faptul ca este foarte problematic din punct de vedere al utilizarii, un smartphone are si o mare problema cu durata de viata - practic aceasta este mult mai mica decat inc azul unui telefon mobil normal - pentru ca in fiecare amn apar tehnologii mai noi, functii mai noi, etc.

Nu mai spun ca singurul service ok cu preturi decente pe care l-am gasit este ifixgsm - de service-urile de reprezentanta nici macar nu poti sa te apropii, ceea ce este o mizerie.

No comments:

Post a Comment